Meedenken: intrinsiek gemotiveerd of commerciële gedachte? - MAPfolio Blog
161
post-template-default,single,single-post,postid-161,single-format-gallery,bridge-core-3.0.5,qi-blocks-1.2.6,qodef-gutenberg--no-touch,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive

Meedenken: intrinsiek gemotiveerd of commerciële gedachte?

Als je uit een gezin komt wat uit de retail zit, dan weet je het eigenlijk al wel. Dienstverlenend en commercieel. Maar wat was er nu eerst? Ben je dienstverlenend, omdat je graag wat wilt verkopen of verkoop je gewoon meer, omdat je diensverlenend bent opgegroeid? Eigenlijk zal je dan terug moeten naar je intentie. Wil je iets verkopen waar vervolgens niemand wat aan heeft, of geeft het je gewoon een goed gevoel om mee te denken met de klant en zo met je verkopen zelf maar ook de ander een goed gevoel te geven?.

Zo ook bij Arjan van Crossfit FNX. Meegedacht in de juiste uitstraling, ruimte voor een waardecheque, foto’s en dat alles samengebonden in een mooie map in zijn eigen huisstijl. We genieten van het proces en uiteindelijk is de klant meer dan tevreden. Wat kan ik anders zeggen dan dat het duidelijk een winwinsituatie is.
.

Geen reactie's

Geef een reactie